REKLAMA
Znaleziono 997 wyników
[małopolskie] Galeria Tarnovia notuje najwyższą odwiedzalność w historiiartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Galeria Tarnovia notuje najwyższą odwiedzalność w historii
Wyniki footfall tarnowskiego centrum handlowego szybują w górę od dłuższego czasu, osiągając obecnie...
[małopolskie] Sklep sportowy dołączył do drużyny galerii Tarnoviaartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Sklep sportowy dołączył do drużyny galerii Tarnovia
10 maja br. w galerii Tarnovia nastąpiło otwarcie sklepu marki Trygon Sport, oferującego szeroki wyb...
Wrocław: Koncern BSH wybuduje centrum logistyczne dla obu fabryk AGDartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Koncern BSH wybuduje centrum logistyczne dla obu fabryk AGD
Niemiecki koncern BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego wybuduje we Wrocławiu nowe centrum logistyczne. P...
Wrocław: BSH zatrudnił już 900 pracowników. Planuje zatrudnić kolejnych 400artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: BSH zatrudnił już 900 pracowników. Planuje zatrudnić kolejnych 400
Niemiecki koncern BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego niespełna rok temu otworzył we Wrocławiu (inwestu...
Nowi najemcy i nowe otwarcia w największej gorzowskiej galerii - Nova Parkartykuł
Pokaż artykuł
Nowi najemcy i nowe otwarcia w największej gorzowskiej galerii - Nova Park
Pierwszy kwartał 2025 roku to czas zmian w największej gorzowskiej galerii - Nova Park. Nowi najemcy potwierdzają dynamiczny rozwój miejsca. Do 140 sklepów i lokali usługowych dołączą m.in: Kawiarnia Górka i Kulka, Apart, JD Sport oraz dwóch kolejnych najemców, w tym azjatycka restauracja. Tym samym portfolio NoVa Park, w którym znajdują się jedyne w mieście sklepy takich marek jak: Sephora, W.KRUK, Homla, Super-Pharm, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear czy C&A staje się coraz bardziej konkurencyjne.
Projekty wielofunkcyjne tworzą już dojrzały rynek w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Projekty wielofunkcyjne tworzą już dojrzały rynek w Polsce [RAPORT]
Jak wynika z raportu wiodącej firmy doradczczej Colliers pt. „Mixed-use 2.0. Adaptacja projektów do zmieniających się potrzeb” polski rynek projektów wielofunkcyjnych wkroczył w fazę dojrzałości. Z połączenia podstawowych funkcji, takich jak biura, handel i usługi, projekty te ewoluują w kierunku coraz większej kompleksowości i elastyczności. Tym samym jeszcze lepiej adaptują się do potrzeb lokalnych społeczności miejskich i wyzwań zrównoważonego rozwoju miast.
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Więcej usług dla klientów Royal Wilanów
Royal Wilanów zaoferuje jeszcze więcej usług dla pracowników budynku oraz okolicznych mieszkańców. W...
[Warszawa] Nowocześnie, kameralnie, idealnie? Na Woli powstaje nietypowe osiedleartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowocześnie, kameralnie, idealnie? Na Woli powstaje nietypowe osiedle
Wygodne, ale eleganckie, ergonomiczne i przestrzenne, korzystne cenowo, a jednocześnie o wysoki...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie wzmacnia ofertę handlowo-usługową
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw.
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiu
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield będzie odpowiadać za komercjalizację nowej części...
[Wrocław] Wille we Wrocławiu są tanie, małe i jest ich niewieleartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wille we Wrocławiu są tanie, małe i jest ich niewiele
We Wrocławiu luksusowe rezydencje są tańsze niż w innych dużych miastach - przeciętnie za ekskluzywn...
[wielkopolskie] Kolejne salony otworzyły się w Galerii Lesznoartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Kolejne salony otworzyły się w Galerii Leszno
W Galerii Leszno, z początkiem marca, otworzyły się dwa nowe salony: marki Diverse oraz sklep M...
[wielkopolskie] Stoisko kosmetyków w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Stoisko kosmetyków w galerii Tęcza w Kaliszu
W galerii Tęcza w Kaliszu otworzyło się stoisko jednej z wiodących międzynarodowych firm w kategorii...
[Lublin] Kolejny salon mody otworzył się w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Kolejny salon mody otworzył się w Lublin Plaza
Na początku września do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączył Kazar. Sklep o powierzchni 118...
Wrocław: Potokowa Residence – sprzedaż nowych domów przy Odrze od M3 Invest na finiszu [FOTORELACJA]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Potokowa Residence – sprzedaż nowych domów przy Odrze od M3 Invest na finiszu [FOTORELACJA]
Nowe osiedle na Maślicach powstaje w sąsiedztwie rzeki po jednej stronie i szykowanego do rewitaliza...
Iconic Houseinwestycja
Pokaż inwestycję
Iconic House
Konstancin-Jeziorna, Kołobrzeska
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Gorący czas w roku. Jak logistyka radzi sobie ze szczytem świątecznym w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Gorący czas w roku. Jak logistyka radzi sobie ze szczytem świątecznym w Polsce?
Ponad 200 dodatkowych kurierów i kilkanaście procent więcej przesyłek przypadających na jeden samochód dostawczy. Tygodnie przed świętami to intensywny czas dla branży logistycznej. Jak wygląda on w praktyce?
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
REKLAMA